Hewlett-Packard a incredintat contul de publicitate in valoare de 150 milioane dolari al diviziei de PC-uri pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) agentiei Saatchi & Saatchi Geneva, iar serviciile digitale agentiei Publicis Modem, anunta brandrepublic.com.
Anterior, publicitatea pentru PC-urile, laptopurile si netbook-urile HP a fost realizata de McCann Erickson.

Castigarea noului cont consolideaza legatura Publicis Groupe cu HP in Europa, dupa ce anul trecut grupul de comunicare a castigat contul pentru marketing direct in regiunea EMEA. Pitchul pare sa fi fost contestat de BBDO, care a castigat anul trecut contul global in valoare de 100 de milioane de lire sterline pentru produsele de printat ale HP.

Pitch-ul Publicis Group a fost condus de Richard Pinder, chief operating officer la Publicis Worldwide, si de Pedro Simko, presedinte al Saatchi & Saatchi Geneva si chief marketing officer pentru regiunea EMEA.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri