14 Mai 2009

Pretul unui proiect de mobile advergaming, intre 5.000 si 10.000 de euro



Voxline, in colaborare cu Imedia Plus Grup, au lansat jocul Autorally, care insereaza publicitate pentru portalul Automarket.ro. Pretul unui astfel de proiect, in advertiserii isi pot promova brandul, este cuprins intre 5.000 si 10.000 de euro, potrivit lui Dan Virtopeanu, general manager Voxline.

Autorally este un joc tip cursa de masini in care utilizatorul trebuie sa isi demonstreze maiestria la condus in diverse circuite de raliu. Scopul jocului este clasarea in topul jucatorilor cu un timp de parcurgere a curselor cat mai scurt.

Imedia Plus Group a implicat in acest proiect unul dintre site-urile sale premium, www.automarket.ro. Site-ul beneficiaza de reclama in cadrul jocului, care apare aleator pe parcursul cursei sub forma unor panouri publicitare amplasate in jurul circuitului, fara a deranja experienta jucatorului.

“In conditiile in care tot mai multi dintre consumatori se arata deranjati de comunicarea agresiva existenta in media digitala, iar penetrarea telefoniei mobile in Romania a depasit pragul de 100%, mobile advergame reprezinta o solutie de a crea o relatie bazata pe simpatie si fun intre brand si consumator. Brandul se muta in buzunarul consumatorului, la indemana pentru un scurt intermezzo relaxant fie in timp ce acesta se deplaseaza in trafic, are de asteptat intr-un loc public sau vrea sa isi ia o scurta pauza”, este de parere Dan Virtopeanu, General Manager, Voxline.

“Autorally reprezinta un exemplu al unui nou canal de distributie din mixul de marketing. Un canal ce pune la dispozitia advertiserilor o populatie tanara, activa, formata in mare parte din trendsetteri”, anunta Alexandru Iosef, Managing Partner, iMedia.

Conceptul de mobile advergaming a aparut in 2001 si a inceput sa fie folosit la nivel mondial de tot mai multe branduri din diferite domenii: Coca Cola, Pepsi, BMW, Renault, Disney, DHL, Puma. Principalul avantaj al acestui concept este interactiunea brand- consumator intr-un mod neintruziv, precum si pastrarea contactului cu brandul pe un timp mai lung.

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive. Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).

Automarket.ro este primul cotidian auto online din Romania care detine un smart search integrat ce indexeaza toate anunturile auto second hand de pe internetul romanesc. Automarket.ro are peste 450.000 de vizitatori unici pe luna si peste 6.400.000 de afisari lunar.



Citeste si