Agentia de marketing direct "121 Communication", cu o investitie initiala de 250.000 de euro planificata pentru 2009, estimeaza o cifra de afaceri de 5 milioane de euro pentru anul viitor.
"Ne asteptam la profit dupa 24 de luni de la infiintare, ceea ce inseamna spre sfarsitul anului 2010, estimand o cifra de afaceri de aproximativ cinci milioane de euro. Pentru anul in curs, cifra de afaceri estimata este de doua milioane de euro", a precizat, citat de NewsIn, seful executiv al companiei "121 Communication", Joerg Springer.

Portofoliul de servicii al companiei de marketing direct include planificare, marketingul bazelor de date, creatie, design, implementare, evaluare, raportare si consultata si analiza CRM (Customer Relations Management).

"In perioadele de criza, advertizerii cauta mai mult ca niciodata sa isi directioneze bugetele catre canale eficiente, sa comunice targetat si sa obtina un raport cat mai ridicat intre investitii si beneficii. Marketingul direct raspunde acestor nevoi", a mai spus Joerg Springer.

Potrivit reprezentantilor "121 Communication", companii de servicii medicale, IT si banking s-ar putea afla printre primii clienti ai agentiei de marketing direct.

"Piata globala de marketing direct a avut o rata de crestere de pana la 50%., iar in tari europene, cum ar fi Austria, marketingul direct ajunge pana la 20% din totalul pietei de advertising", a spus directorul executiv adjunct, Reyes Brusola.

Agentia are in prezent o echipa formata din zece specialisti, iar pana la sfarsitul anului conducerea doreste angajarea altor zece profesionisti in domeniu.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri