Un calaret in negru, o masina de epoca, un telefon mobil, multa veselie si o bere cu traditie. Trei epoci diferite si o singura bere. Aceasta este povestea pe scurt a ultimului spot realizat de GMP, pentru a anunta lansarea Serbarilor Timisoreana 2009.



Conceptul spotului, ca si al activarilor locale, este “Berarul Timisoreana vine in orasul tau”. Pentru prima oara, anul acesta distractia propusa de Serbari acopera trei epoci diferite: medievala, interbelica si moderna. Astfel, desi la sute de ani distanta, personaje din timpuri diferite sunt unite de Sarbatorile Timisoreana prin muzica, voie buna si bere inspumata. S-a filmat non-stop timp de o zi, ultimul cadru fiind filmat la rascrucea dintre zi si seara, pe lumina naturala.

Organizarea serbarilor este asigurata de agentia Mercury 360.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea spotului a fost alcatuita din Stefan Vasilachi – Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Ioana Munteanu – Senior Copywriter, Ioana Tomescu – Senior Account Executive, Radu Teodorescu – AV Production Manager si Irina Revnic-Dan – Account Director.

Anca Severin – Junior Brand Manager si Mihai Bonca – Senior Brand Manager au contribuit din partea Ursus Breweries. Spotul a fost realizat de casa de productie AbisStudio, cu ajutorul unei echipe formate din Gabi Antal - Executive Producer, Costin Rantes - Producer, Eli Svertlov - Regizor, Tobias Hochstein - DOP, Liviu Gherghe - Production Manager, Mihai Dorobantu si Alina Boncea - Art Director, Iulia Bolchis - Costume.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri