Spotul Saptamanii: Serbarile Timisoreana

Un calaret in negru, o masina de epoca, un telefon mobil, multa veselie si o bere cu traditie. Trei epoci diferite si o singura bere. Aceasta este povestea pe scurt a ultimului spot realizat de GMP, pentru a anunta lansarea Serbarilor Timisoreana 2009.



Conceptul spotului, ca si al activarilor locale, este “Berarul Timisoreana vine in orasul tau”. Pentru prima oara, anul acesta distractia propusa de Serbari acopera trei epoci diferite: medievala, interbelica si moderna. Astfel, desi la sute de ani distanta, personaje din timpuri diferite sunt unite de Sarbatorile Timisoreana prin muzica, voie buna si bere inspumata. S-a filmat non-stop timp de o zi, ultimul cadru fiind filmat la rascrucea dintre zi si seara, pe lumina naturala.

Organizarea serbarilor este asigurata de agentia Mercury 360.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea spotului a fost alcatuita din Stefan Vasilachi – Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Ioana Munteanu – Senior Copywriter, Ioana Tomescu – Senior Account Executive, Radu Teodorescu – AV Production Manager si Irina Revnic-Dan – Account Director.

Anca Severin – Junior Brand Manager si Mihai Bonca – Senior Brand Manager au contribuit din partea Ursus Breweries. Spotul a fost realizat de casa de productie AbisStudio, cu ajutorul unei echipe formate din Gabi Antal - Executive Producer, Costin Rantes - Producer, Eli Svertlov - Regizor, Tobias Hochstein - DOP, Liviu Gherghe - Production Manager, Mihai Dorobantu si Alina Boncea - Art Director, Iulia Bolchis - Costume.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Advertising »



Citeste si
GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza