Primul spot Cosmote regizat de un regizor de la Hollywood
Noul spot al acestei campanii - "Graffiti" – este realizat intr-un mood urban-hip si are un un ritm de streetdance. Andreea Constantinescu, art director Ogilvy spune: "Am ales aceasta tema, a graffitiului, pentru plusul de culoare si nonconformismul ei, trasaturi pe care le regasim cu usurinta la tinerii ce folosesc cartelele prepaid".
"Mi-a placut propunerea agentiei de a nu oferi un argument de achizitie a produsului, produsul fiind cea mai buna oferta de voce si text la cartela - el in sine un argument convingator - ci de a oferi inca un motiv de comunicare, de data aceasta diferit de nevoile cotidiene, motiv ce constituie si un prilej de extindere a dialogurilor zilnice. <<Arta conversatiei cere exercitii>> este o provocare interesanta, pentru care brandul Cosmote este inca odata solutia potrivita".- a declarat Dana Bursuc, COSMOTE Marketing and Communication Senior Manager.
Spotul a beneficiat de indrumarea regizorului Mick Davis, cel ce a regizat filmul "Modigliani" in Romania in 2003, si are la activ o filmografie impresionanta, multe show-uri tv si reclame.
Intrebandu-l ce l-a facut sa revina in Romania, ne-a raspuns: "Motive sentimentale, in special. Modigliani a fost o experienta artistica si emotionala profunda, pe care am cautat s-o retraiesc. Uneori am reusit, uneori nu... asa e viata."
Ce l-a impresionat la scriptul reclamei Cosmote "Graffiti"? – „Energia. <Tipa "voltaj ridicat>, energie pura, exact asa cum vad eu tinerii din Romania, care mi se par cool, iar a fi cool e mereu captivant." – a declarat Mick Davis.
Cat despre interactiunea cu echipa Ogilvy pe partea de creatie a spotului, i s-a parut "Ca un blind date: nu stii ce se va intampla, dar speri ca va fi bine. Si asa a fost. Astfel incat acum vreau sa ne vedem iar si iar!".- a adaugat Mick Davis.
Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, OOH, indoor, internet, precum si semnalizari in store.
Echipa Ogilvy care a realizat acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Andreea Constantinescu - Art Director, Alexandra Manoila - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Andy Lita - Business Unit Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Anca Popa - Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Director, Cosmin Bizon – Web Designer, Ionut Juganaru -Digital Creative Art Director, Andreia Bunea - Digital Creative Copywriter,
Cristian Serban – AV Producer.
Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing and Communication Senior Manager si Greta Gabor – Head of Prepaid and VAS Communication, Ramona Dimache - Marketing Assistant