16 Iulie 2009

Kondiment si F5 au investit peste 100.000 euro in Buyos.ro



Buyos.ro, instrumentul de e-commerce lansat de divizia online a Grupului Realitatea-Catavencu in parteneriat cu agentia de interactive Kondiment, a presupus investitii de peste 100.000 euro si va genera incasari de cateva zeci de mii de euro pana la sfarsitul anului, potrivit lui Lucian Despoiu, general manager Kondiment.
Wall-Street: Care a fost investitia pentru lansarea proiectului?

Lucian Despoiu: Suma depaseste 100.000 euro, parte din acesti bani urmeaza sa fie investiti in perioada urmatoare in functie de rezultatele livrate de buyos.ro

Wall-Street: Vorbesti, in comunicat, despre portabilitatea afacerilor din offline in online, in contextul crizei. Poti sa-mi dai niste exemple sau sa dezvolti putin ideea?

Lucian Despoiu: Retailul traditional se confrunta in momentul de fata cu probleme ce tin, printre altele, de sustinerea costurilor de intretinere a magazinelor, si aici ma refer atat la costurile fixe (chirie, facturi, taxe, etc), cat si la salariile personalului angajat. Criza a determinat o parte din comerciantii offline sa reduca stocurile, timpul de lucru, si deci timpul in care poate fi vizitat magazinul, si chiar personalul. Toate acestea se reflecta in calitatea serviciilor oferite cumparatorilor finali si chiar intr-un dezechilibru privind cerea si oferta, in sensul ca stocurile actuale, de exemplu din sectorul IT&C, nu reusesc sa acopere toate solicitarile. Internetul, care in Romania are un public zilnic de 7-8 milioane de utilizatori, devine o piata de desfacere interesanta pentru retaileri si accesibila cu investitii si efort minim. Exemplul marilor playeri de talia Altex, care a anuntat la jumatatea lunii trecute ca isi concentreaza oferta magazinelor offline pe digitup.ro, va fi urmat, in viitorul apropiat, si de micii retaileri.

Wall-Street: Ce presupun pachetele Start, Mediu si Premium, si care este pretul fiecaruia dintre ele? Care sunt limitele de buget pentru un om care vrea sa-si lanseze un start-up online prin buyos.ro?


Lucian Despoiu:
Cele trei pachete au fost concepute astfel incat sa satisfaca diversele nevoi de marketare a produselor comercializate si gestionare a procesului de vanzare. Pachetul Start, potrivit pentru comerciantii cu un numar mic de produse, include module de baza cum ar fi cel de produse (permite operatiuni de adaugare, crearea de profile de produse, upload imagini, filtrare, etc), de comenzi, de cos de cumparaturi, s.a.m.d. Taxa de instalare este de zero “0” Euro, iar abonamentul lunar de 49 Euro (incluzand pretul de hostare al domeniului). Pachetul Mediu contine functionalitati suplimentare, de la modul de gestionare a stocului, la RSS Reader si newsletter, avand o taxa de instalare de 249 de Euro si un abonament lunar de 119 Euro, poate fi ideal pentru comerciantii care doresc sa ofere mai multe detalii despre produsele pe care le vand, Pachetul Premium, cu o taxa de instalare de 499 EUR si taxa lunara de 199 EUR, este cel mai complex, pune la dispozitia comerciantilor de la module de produse si categorii la cele care permit gestionarea feedback-ului primit de la clienti – module de “Comentarii”, “Vot produse”, “Recomandare produse”, etc.

Wall-Street : Vor beneficia proiectele lansate prin buyos.ro si de promovare media in cadrul Grupului Realitatea-Catavencu?


Lucian Despoiu: Clientii buyos.ro pot opta pentru pachete media la un ratecard preferential pentru a-si promova magazinul online in cadrul grupului Realitatea-Catavencu. Suplimentar, negociem cu Google includerea unor pachete speciale de promovare pentru clientii buyos.ro, negocieri pe care le vom finaliza in toamna.

Wall-Street: Ce incasari va propuneti sa obtineti pana la sfarsitul anului?

Lucian Despoiu:
La nivelul zecilor de mii de euro.

Wall-Street: Cand veti lansa "Mall-ul Virtual" si cum va arata el, in linii mari?

Lucian Despoiu:
Preconizam lansarea Mall-ului Virtual intr-o luna. Acesta va afisa toate produsele comercializate pe magazinele online buyos.ro Cumparatorii isi aleg produsele pe care doresc sa le cumpere din Mall, fiind directionati la finalizarea comenzii catre magazinele online in care acestea sunt vandute.

Citeste si: F5 si Kondiment lanseaza un instrument de e-commerce



Citeste si