13 August 2009

Financial Times: Un portofoliu online mai puternic prin achizitia unui specialist in pensii



Trustul de presa Financial Times isi consolideaza prezenta online prin achizitia unui site specializat in pensii-MandateWire-valorea tranzactiei nefiind comunicata, anunta brandrepublic.com.
MandateWire acopera si analizeaza mai mult de 2.000 de fonduri de pensii din Europa. Informatiile pe care cei opt angajati le aduna sunt trimise prin e-mail echipelor de marketing si vanzari si analistilor din cadrul departamentelor de gestiune a fondurilor. Serviciile sale digitale, pe baza de abonament, vor completa gama de produse din sectorul administrarii fondurilor propusa de Financial Times.

MandateWire va continua sa fie condus de Serenella Maculan, echipa urmand sa se mute in birourile Financial Times din One Southwark Bridge in cursul acestei luni. Anagajatii vor raporta lui Matt Fottrell, responsabil de divizia de gestionare a fondurilor a Financial Times, care include produse precum FTfm, FT Mandate si Ignites Europe.

Aceasta este cea de-a doua achizitie realizata de trustul de presa, dupa preluarea in ianuarie 2008 a site-ul Money-Media.

“Aceste investitii ne vor permite sa depasim perioada de recesiune si sa iesim din criza mult mai puternici, mai competitivi si sa ne pastram pozitia de lider in domeniul informatiilor si analizelor de business”, declara un purtator de cuvant al Financial Times.

La inceputul acestei luni, John Ridding, CEO-ul Financial Times, a anuntat ca veniturile din online reprezinta in prezent 20% din afacerile totale ale grupului, fata de ponderea de 14% din anul 2007.

De asemenea, Ridding si-a exprimat increderea in “potentialul fabulos” al publicatiilor pentru taxarea continutului online, raportand ca numarul abonamentelor pentru FT.com inregistreaza o crestere anuala de 18%.

Financial Times are in prezent 117.000 abonamente platite, reprezentand 10% din numarul total de abonamente FT.com.

In ciuda numarului de abonamente platite in crestere, FT Publishing a anuntat un declin de 40% al profitului din prima jumatate a anului pe fondul situatiei “dificile” din piata de publicitate.



Citeste si