Utilizatorii americani de Internet, deranjati de publicitatea personalizata

Majoritatea consumatorilor americani (66%) resping ideea de a beneficia de reclame online “croite” pe baza preferintelor personale si mai mult de atat un procentaj mai mare (73-86%) nu sunt de acord cu tehnicile folosite de marketeri pentru a aduna date despre obiceiurile lor de consum in vederea realizarii respectivelor reclame, arata un studiu realizat de un grup de profesori ai Universitatilor din Pennsylvania si California.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri