29 Octombrie 2009

Un nou director de vanzari pentru regia Elevate



Agentia de publicitate indoor Elevate are incepand cu aceasta luna un nou director de vanzari – Oana Guiu – aceasta inlocuind-o in functie pe Andreea Brodocianu.
”Desi majoritatea mediilor publicitare au scazut cu procente intre 20% si 80% si am asistat la concedieri masive sau chiar falimente, Elevate a avut ca obiectiv strategic intarirea echipei atat prin numeroase traininguri cat si prin atragerea de colegi noi, cu o cunoastere foarte buna a pietei media. Desi e un obiectiv gandit pe termen lung, rezultatele se vad deja. Ne-am pastrat clientii de anul trecut, am castigat altii noi si ne-am mentinut cifra de afaceri la nivelul lui 2008”, declara Tudor Maxim, fondatorul Elevate.

Cu o experienta de peste 10 ani in vanzari si in coordonarea unor echipe de vanzari, Oana Guiu (foto) a activat in media si advertising atat in zona de productie, la Elga Expo, cat si in print si online, la Bucharest Business Week si International Business Promotion.

Andreea Brodocianu a preluat rolul de manager de dezvoltare internationala, cu responsabilitatea francizarii brandului Elevate la nivel international.

Totodata, Adriana Ion a fost numita new business manager in cadrul agentiei. Aceasta are o experienta de peste patru ani ca account manager, field manager si director de vanzari. Adriana Ion a lucrat in companii ca Brands Talk, divizia de innovative din the Group și Omega Print.

Infiintata in 2005, agentia de indoor Elevate si-a inceput activitatea cu publicitate in lifturile din blocuri premium si a continuat extinderea retelei publicitare in cladiri de birouri. Portofoliul de servicii Elevate cuprinde: servicii de afisare clasica pe diverse formate, ecrane multimedia in cladiri de birouri, suporturi backlit si proiecte speciale neconventionale.

Reteaua Elevate acopera in prezent peste 3.000 de lifturi in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 26 orase mari din tara.

Agentia a raportat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 de euro, iar in primul semestru din 2009 compania a derulat bugete media similare cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cititi si Andreea Brodocianu, Elevate: Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri



Citeste si