5 Noiembrie 2009

MySpace ar putea pierde un acord de 900 mil. dolari din cauza traficului scazut



MySpace, reteaua sociala detinuta de conglomeratul media News Corp, risca sa piarda un acord incheiat cu Google in domeniul cautarilor online in valoare de 900 milioane dolari, dupa ce traficul site-ului a scazut semnificativ, scrie Financial Times.

Traficul scazut inseamna ca divizia News Corp ar putea primi cu aproximativ 100 milioane dolari mai putin dintr-un acord care statea la baza increderii investitorilor dupa achizitia MySpace, au declarat executivii.

"In continuare pierdem trafic. MySpace este o afacere in tranzitie", a declarat Chase Carey, director operational al News Corp.

Declaratia surprinzatoare vine dupa ce News Corp a anuntat o crestere de 11% a profitului net si si-a revizuit perspectiva si este cea mai recenta dezamagire de la MySpace, care in trecut a transformat retelele sociale intr-un fenomen global.

In 2006, Google a acceptat sa plateasca grupului News Corp 900 milioane de dolari pentru un drept exclusiv de a furniza reclama prin cautare daca MySpace va garanta un volum minim de trafic.

De asemenea, acest anunt mascheaza o perspectiva pozitiva pentru intreg anul fiscal. News Corp, care in urma cu trei luni se astepta la o crestere procentuala de o singura cifra a profitului operational, acum estimeaza ca ar putea fi mai mare de doua cifre, ceea ce reprezinta o revenire a increderii printre executivii media.



Citeste si