Daca inceputul acestui an se situa peste nivelul primului trimestru din 2008, estimarile fiind in directia unei cifre de afaceri constante sau o eventuala crestere, in trimestrul trei afacerile agentiei de publicitate indoor Elevate au raportat o scadere de 5% fata de perioada similara a anului trecut.
Astfel, in primele trei trimestre ale acestui an Elevate a afisat o cifra de afaceri de 988.173 lei, fata de 1.039.706 lei in aceeasi perioada din 2008.

In aceasta perioada au fost semnate mai multe contracte anuale (Porsche, Trocal) si au fost castigati clienti noi (Ariel, Skol) pentru mediile oferite. Pe de alta parte, oficialii Elevate sustin ca, pe parcursul anului, s-a simtit lipsa marilor advertiseri ai lui 2008 (imobiliarele) si reactia in lant a diminuarii investitiilor.

De asemenea, pentru finalul anului si 2010 strategia Elevate se va axa pe eficientizarea si controlul costurilor, flexibilitatea in relatia cu clientii si proiecte speciale. Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri

“In 2009, mai mult ca niciodata, nu mai vorbim despre «clienti», ci despre «parteneri». Lucram impreuna pentru solutii «best value for money», astfel incat sa avem o revenire in 2010”, declara Tudor Maxim (foto), director general Elevate.

Infiintata in 2005, agentia de indoor Elevate si-a inceput activitatea cu publicitate in lifturile din blocuri premium si a continuat extinderea retelei publicitare in cladiri de birouri. Portofoliul de servicii Elevate cuprinde: servicii de afisare clasica pe diverse formate, ecrane multimedia in cladiri de birouri, suporturi backlit si proiecte speciale neconventionale.

Reteaua Elevate acopera in prezent peste 3.000 de lifturi in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 26 orase mari din tara.

Agentia a raportat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri