3 Decembrie 2009

Trusturile de presa americane incep sa-si vanda sediile din cauza datoriilor



Revista de business americana Forbes intentioneaza sa isi vanda sediul din orasul New York pentru aproximativ 55 milioane dolari, dupa ce compania a inceput o campanie de vanzare a activelor pentru a echilibra declinul din industrie, scrie New York Post.

Vanzarea sediilor a devenit un colac de salvare in randul grupurilor media americane, dupa ce se confrunta cu datorii majore din cauza scaderii veniturilor obtinute din publicitate. In luna martie New York Times si-a vandut sediul din Manhattan pentru aproximativ 225 de milioane dolari.

In urma cu doi ani, Forbes Media a angajat compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield pentru a vinde cladirea West Village pentru aproximativ 140 milioane dolari. La inceputul acestui an, compania a mai avut o incercare nereusita de vanzare a cladirii pentru aproximativ 80 milioane dolari.

Potentiala tranzactie implica vanzarea pentru 55 milioane dolari cu un contract de lease-back valabil pentru un an.

Totusi, purtatorul de cuvant al Forbes, Monie Begley, a declarat ca "nu a fost semnat niciun contract de vanzare a cladirii si in mod cert nu la acest pret".

De asemenea, New York Post a mai anuntat ca familia Forbes a vandut active dupa ce s-a confruntat cu o presiune financiara cauzata de declinul reclamelor din paginile revistei.

Pentru a strange bani, Forbes a vandut mai multe active ale familiei, cum ar fi o ferma din Colorado, iahtul familiei si o colectie de vinuri. De asemenea, in urma cu o luna a disponibilizat 100 de angajati pentru a echilibra scaderea cu 30% a reclamelor prezente in paginile revistei.

In august 2006, familia Forbes a vandut o participatie de 40% pentru aproximativ 300 milioane dolari catre Elevation Partners, o companie de investitii din Silicon Valley.



Citeste si