Nu amesteca lucrurile. Nu pune Unirea peste Coca-Cola, Bonux in Banca Transilvania, Colgate pe Matache Macelaru, Vel Pitar la Altex, Ciucas cu Sprite, Stejar in Qfort si peste toate Tuborg. Nu-i bine sa amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pasta de dinti si paine cu televizoare, la fel cum nu e bine sa arunci laolalta toate deseurile. Pune plastic la plastic, hartie la hartie si metal la metal. Colecteaza selectiv.
Este mesajul ultimei campanii Salvati Delta, realizata de Next Advertising, in care cincisprezece branduri, companii uriase, producatori locali, actori si nenumarati publicitari, concurenti de-o viata, s-au amestecat fara retineri. Asa a luat nastere spotul cu cei mai multi creativi, clienti, regizori si producatori din toata istoria publicitatii romanesti.



Clasat drept social de catre CNA, spotul este difuzat pro-bono pe micile ecrane si pe marile plasme: Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno tv, Minimax, Music Channel, National Geographic Wild, Realitatea TV.

Companiile care au aprobat malaxarea in context a materialelor proprii: Altex, Banca Transilvania, Casa Noastra, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Marketing Clan, Murfatlar, Procter&Gamble, Ursus Breweries, URBB Tuborg.

Iar cei care si-au cedat pro-bono vocile sau imaginea pentru acest spot sunt: Bogdan Naumovici, Catalin Koening, Cristian Botea, Cristian Ionita, Cristian Martin, Dana Tapalaga, Ion Sapdaru, Magda Catone, Marius Rizea, Marius Savescu, Gheorghe Mihai (nea Gigi), Traian Tudorica.

Campaniile non-Next Advertising folosite in mix, au venit de la: Cap, Gavrila & Asociatii, Grafitti BBDO, Leo Burnett si McCann Erickson.
Echipa Next care a realizat campania este formata din: Semida Duriga (strategie, texte, client service), Liviu David (montaj, texte, directie oarecare de creatie), Wanda Podgurschi (client service), Adrian Rosu (partea artistica), Oana Radu (media). Echipa Salvati Delta: Cristina Bucureasa (PR), Costel Popa (director), Dan Barbulescu (designer proiect), si Liviu Mihaiu (governature).

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri