INTERVIU: Cu un nou look, Universal Channel ridica miza pe nisa posturilor TV de filme din Romania

Din 12 mai, Universal Networks International relanseaza in Romania imaginea principalelor posturi de televiziune din portofoliu, parte a unui plan in valoare de cateva milioane de dolari prin care se urmareste armonizarea canalelor sale TV sub forma a cinci branduri cheie revitalizate. Laxmi Hariharan, director de marketing al Universal Networks International Europa Centrala si de Est, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre aceasta initiativa de business si planurile companiei pentru piata TV romaneasca in 2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri