13 Mai 2010

Cum va arata aplicatia Financial Times pentru iPad



Cotidianul britanic Financial Times a lansat detalii despre noua aplicatie iPad care urmeaza sa primeasca aprobarea Apple in urmatoarele luni, scrie BrandRepublic.

Aplicatia a fost lansata in varianta beta insa potrivit specialistilor din industrie aceasta seamana mai mult cu site-ul Financial Times decat cu editia printata a ziarului, cum era de asteptat. Desi foloseste acelasi tip de font ca al editiei printate, FT nu ofera utilizatorilor o replica de intoarcere a paginii, aplicatia fiind mai apropiata de site-ul FT.com avand in vedere actualizarea continutului.

Stirile, analizele si opiniile editorilor sunt integrate in sectiuni asemanatoare cu cele ale site-ului, iar date actuale despre piatele financiare si detalii despre portofoliile companiilor sunt disponibile prin acesta aplicatie.

La o saptamana dupa lansarea platformei video FT.com, aplicatia Apple include si un canal video cu un format de imagine de 16:9 HD.

Steve Pinches, managerul proiectului, a declarat ca FT vrea sa ofere publicitate video in viitoarele versiuni ale aplicatiei. "Vrem sa patrundem in piata reclamelor video", a declarat cel care a coordonat dezvoltarea aplicatiei, adaugand ca vor fi facute schimbari dupa caz.

Aplicatia si continutul FT vor putea fi accesate gratuit pana la 31 iulie, producatorul ceasurilor de lux Hublot fiind sponsorul exclusiv al lansarii.

Mai mult de zece articole pot fi citite gratuit in fiecare luna doar de utilizatorii inregistrati. Un abonament care cuprinde un pachet premium costa 260 lire sterline pe an, in timp ce un abonament standard va costa 171 lire sterline pe an.

Aplicatia iPad ar putea avea un spatiu limitat de publicitate, companiile fiind nevoite sa plateasca in plus pentru presenta in aplicatie. Acordul cu Hublot ar putea fi inlocuit de alte sponsorizari de acest tip in urmatoarele luni.

iPad, computerul tableta plasat de specialisti intre smartphone si laptop-uri, a fost vazut inca dinaintea lansarii ca un colac de salvare pentru companiile media ca urmare a declinului din publicitate si a tirajului acestora. Pana in prezent compania a vandut un milion de unitati, iar lansarea in Europa va avea loc pe 28 mai.



Citeste si