Mall online marca Facebook

Peste 20.000 de afaceri de familie si mici retaileri au inceput sa comercializeze produse prin intermediul retelei sociale Facebook, folosind platforma e-commerce Payvment. Si cu o investitie de 1,5 mil. dolari in acest startup, CEO-ul Christian Taylor spera sa trezeasca in curand si interesul unor branduri cunoscute.
Payvment reprezinta o aplicatie e-commerce apartinand Facebook, ce permite oricarui utilizator – persoana fizica sau juridica – sa isi lanseze gratuit propriul magazin. De la infiintarea sa in luna noiembrie 2009, retaileri mici si medii si-au promovat produsele si 500.000 de utilizatori Facebook (dintr-un total de aproximativ 500 de milioane) au cumparat de pe aceasta platforma e-commerce.

Aplicatia a atras recent o noua runda de finantare, in valoare de 1,5 mil. dolari, din partea fondului Blue Run Ventures, care a fondat initial PayPal. In acest context, Christian Taylor a anuntat ca o versiune beta a unui program care include branduri cunoscute din retail se afla in teste, urmand sa fie lansata in luna iunie.

“Toate aceste branduri investesc bani in lansarea de pagini pe Facebook. Dar care este valoarea tuturor fanilor acestor marci? Nu pot fi ei transformati in clienti care platesc?”, se intreaba Taylor.

Chiar daca aceasta nu este prima incercare de a vinde branduri pe Facebook, planurile de a centraliza toate vanzarile pe o singura platforma sunt noi.

Pentru cei sceptici in privinta sanselor pe are le are Facebook in fata unor rivali precum Amazon, exista deja branduri care folosesc astfel de plaftorme de e-commerce cu succes. Brandul de cosmetice Orglamix ofera reduceri de pret celor care sunt fani sau le place pagina de Facebook a companiei. In plus, Procter&Gamble a folosit o aplicatie e-commerce pentru a promova un nou produs din gama Pampers. Astfel, intr-o ora Pampers a vandut 1.000 de astfel de produse, fiecare pentru 9,99 dolari.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »



Setari Cookie-uri