Echipa Saatchi & Saatchi din Bucuresti a realizat cea mai recenta campanie de print pentru Novartis - Fenistil Skin Sensations, in urma castigarii unui pitch desfasurat in interiorul retelei si coordonat de Saatchi & Saatchi Geneva.
Campania Fenistil Skin Sensations ruleaza in Polonia si este formata din patru executii care dramatizeaza problemele pielii: tanarul-chibrit, femeia-pisica, baiatul-spin, omul-furnica, in timp ce gelul ia forma unor personaje sau obiecte care inlatura intr-un mod placut disconfortul.
“Ne bucuram ca am avut ocazia sa lucram pentru un pitch atat de interesant si de ofertant, iar faptul ca am castigat ne face sa ne simtim si mai mandri. Mai mult, este un exemplu de sinergie la nivelul retelei Saatchi & Saatchi care arata ca ideile bune pot veni de oriunde. Suntem de asemenea incantati de faptul ca atat ideea cat si productia au fost dezvoltate local, aici in Bucuresti. Nu in ultimul rand, multumim, din nou, studioului Carioca pentru fotografiile la standarde internationale”, a declarat Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi.
Novartis Fenistil Skin Sensations: Scratch, Burn, Tickle, Sting.
ECD: John Pallant, Roger Kennedy, Derek Green
Creative Director: Jorg Riommi
Art Director: Lucian Cernat, Daniela Nedelschi
Copywriter: Irina Popp, Jorg Riommi
Account Manager: Liana Petrascu, Alexandra Ivan, Thijs Hoogenboom
Art buyer: Tania Retchisky, Monica Garbur, Vitalie Brega
Photographer: Carioca
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: