10 Iunie 2010

Campania saptamanii: Fenistil - Skin Sensations



Echipa Saatchi & Saatchi din Bucuresti a realizat cea mai recenta campanie de print pentru Novartis - Fenistil Skin Sensations, in urma castigarii unui pitch desfasurat in interiorul retelei si coordonat de Saatchi & Saatchi Geneva.
Campania Fenistil Skin Sensations ruleaza in Polonia si este formata din patru executii care dramatizeaza problemele pielii: tanarul-chibrit, femeia-pisica, baiatul-spin, omul-furnica, in timp ce gelul ia forma unor personaje sau obiecte care inlatura intr-un mod placut disconfortul.

“Ne bucuram ca am avut ocazia sa lucram pentru un pitch atat de interesant si de ofertant, iar faptul ca am castigat ne face sa ne simtim si mai mandri. Mai mult, este un exemplu de sinergie la nivelul retelei Saatchi & Saatchi care arata ca ideile bune pot veni de oriunde. Suntem de asemenea incantati de faptul ca atat ideea cat si productia au fost dezvoltate local, aici in Bucuresti. Nu in ultimul rand, multumim, din nou, studioului Carioca pentru fotografiile la standarde internationale”, a declarat Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi.

Novartis Fenistil Skin Sensations: Scratch, Burn, Tickle, Sting.
ECD: John Pallant, Roger Kennedy, Derek Green
Creative Director: Jorg Riommi
Art Director: Lucian Cernat, Daniela Nedelschi
Copywriter: Irina Popp, Jorg Riommi
Account Manager: Liana Petrascu, Alexandra Ivan, Thijs Hoogenboom
Art buyer: Tania Retchisky, Monica Garbur, Vitalie Brega
Photographer: Carioca



Citeste si