Cel mai important eveniment sportiv din lume, Campionatul Mondial de fotbal, e prilej pentru multe branduri sa-si incordeze muschii in marketing. A facut-o si Coca-Cola pentru FIFA 2010, in ceea ce ar putea fi cea mai mare campanie de marketing din toate timpurile, atat pentru Coca-Cola cat si in general, potrivit lui Joseph Tripodi, vicepresedinte si Chief Marketing and Commercial Officer, The Coca-Cola Company, care a prezentat campania la festivalul de publicitate Cannes Lions.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri