24 Iunie 2010

Dupa TV, online-ul lasa in urma si print-ul in privinta veniturilor din publicitate



Industria de publicitate din Marea Britanie a fost afectata anul trecut de o scadere de doua cifre. Singura exceptie de la aceasta regula – online. Advertiserii britanici au cheltuit in 2009 5,56 mld. dolari in mediul online, cu 5,7% mai mult decat in 2008, potrivit eMarketer.
Veniturile atrase de publicitatea online vor continua sa creasca si in acest an cu 7%. In plus, Jocurile Olimpice din 2012 reprezinta inca un motiv pentru impulsionarea acestor cheltuieli.

“Per ansamblu, marketerii online din Marea Britanie au compensat limitarile de buget prin strategii rasunatoare si imaginatie. Intrucat piata de publicitate online a continuat sa creasca pe perioada crizei financiare, marketerii online sunt intr-o pozitie foarte buna pentru o revenire mai rapida”, spune Karin von Abrams, analist eMarketer.

Internetul a castigat o felie mai mare din cheltuielile de publicitate, depasind TV-ul in 2009, si isi va consolida pozitia dominanta in urmatorii 5 ani.

Citeste si Jucatorii din online si partea plina a paharului - De ce creste industria in acest an?



Citeste si