Viacom a pierdut un proces in valoare de un miliard dolari impotriva Google, care detine YouTube, dupa ce un judecator american a stabilit ca site-ul de video-sharing nu a incalcat drepturile de autor ale companiei media, scrie presa internationala.
Din 2007, proprietarul MTV Networks si al studiorilor de film Paramount a acuzat Google si YouTube pentru incalcari masive ale drepturilor de autor dupa ce a descoperit ca zeci de mii de clipuri video au fost adaugate pe YouTube fara permisiunea companiei.

“Cel mai popular serviciu online video nu a incalcat hotararile legale care protejeaza furnizorii de servicii online dupa recursul in care a fost atentionata sa elimine continutul in cauza”, a declarat Louis Staton, judecator al curtii federale din New York, citat de Financial Times.

Simpla recunoastere a incalcarii drepturilor de autor nu este de ajuns pentru a sustine acuzatia Viacom, arata decizia judecatoreasca.

In luna martie, Viacom a prezentat milioane de pagini in care evidentia ca executivii Google si YouTube stiau de incalcarile facute de serviciul de video-sharing.

De cele mai multe ori, servicii ca YouTube in astfel de cazuri inlocuiesc clipurile si sunt protejate de clauzele acordului Digital Millennium Copyright Act.

Google, care a cumparat YouTube in 2006 pentru 1,65 miliarde dolari, a inceput sa implementeze filtre de continut pentru a muta continutul adaugat de utilizatorii sai care incalca drepturile de autor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri