Veniturile WPP au crescut cu 2% in primele cinci luni

WPP Group, cel mai mare grup de comunicare, a inregistrat o crestere de 1,8% a veniturilor din primele cinci luni ale anului, scrie BrandRepublic.

Veniturile globale din publicitate au revenit pe crestere in luna mai, pentru prima data din noiembrie 2008.

WPP este compania mama a agentiilor Grey, JWT, Ogilvy & Mather, United Network si Y&R precum si a retelelor media Mindshare, MediaCom, Mediaedge:cia si Maxus.

In timp ce operatiunile din Statele Unite, Marea Britanie si Asia au fost destul de intarite, cele din Europa au ramas neschimbate sau chiar au scazut. De asemenea, WPP a avertizat ca situatia financiara din Europa ar putea afecta afacerile companiei.

Statele Unite a avut o crestere medie de peste 5% din ianuarie pana in mai, in ultimele doua luni inregistrand o crestere cu peste 7%.
De asemenea, operatiunile din Marea Britanie au continuat sa se imbunatateasca, veniturile din aprilie si mai avansand cu 4%.

In intervalul ianuarie-mai, operatiunile din Europa de Est au crescut cu 1%, in Rusia mai mult de 12% si in Cehia peste 7%. In Europa de Vest compania a inregistrat o scadere usoara a veniturilor.

Regiunea Asia-Pacific a avut o evolutie buna din punct de vedere al veniturilor in special in China, India, Singapore si Japonia. Veniturile din China au crescut cu mai mult de 7%, in timp ce in India au crescut cu 12%.

La sfarsitul lui 2009, grupul avea 138.000 de angajati la nivel global, inclusiv si cei angajati in companii asociate.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Advertising »



Citeste si