5 August 2010

Murdoch si modelul sau de business online: Taxarea functioneaza la The Times



Rupert Murdoch, presedintele si directorul executiv al News Corp., a negat zvonurile privind un posibil esec al introducerii taxarii pentru continutul online al publicatiei The Times, subliniind faptul ca “nivelul de abonare la site este unul puternic”, informeaza Wall Street Journal.

“Nivelul de abonare la varianta online a The Times este puternic. Asistam la nasterea unui nou model de business online. Declaratia potrivit careia informatia are nevoie sa fie gratuita pe Internet apartine doar celor care vor ca aceasta sa fie gratuita”, spune Rupert Murdoch.

Increderea acestuia se datoreaza si faptului ca Wall Street Journal are in prezent 1,1 milioane de utilizatori care acceseaza site-ul pe baza de abonament.

Surse din industria de media din Marea Britanie afirmau recent ca dupa nici o luna de cand au optat pentru taxarea continutului online apartinand The Times, reprezentantii News International stau fata in fata cu realitatea – nici o cerere de abonare pentru site.

The Times si Sunday Times si-au relansat variantele online in luna mai si au inceput sa taxeze continutul din luna iunie. Utilizatorii trebuie sa plateasca doua lire pe saptamana pentru a avea acces la ambele titluri.

Pe de alta parte, Rupert Murdoch a adus in discutie dezvoltarea computerelor tableta si diverselor aplicatii care permit accesarea Internetului.

“Putem sa livram continut cititorilor nostri oricand, oriunde si oricum isi doresc acestia. Este ieftin, convenabil si actualizat in permanenta”, afirma Murdoch.

Acesta a declarat ca Apple poate inregistra vanzari de 40 de milioande de iPad-uri pana in 2012.



Citeste si