12 August 2010

Cum a reusit The Economist sa-si creasca cu 44% abonamentele in India

Campania de publicitate outdoor pe care The Economist a desfasurat-o in India la sfarsitul anului trecut a generat o crestere de 44% a numarului de abonamente la revista de business. Strategia The Economist a fost sa-i provoace pe cititori, sa-i determine sa gandeasca si sa gaseasca conexiuni, scrie theinspirationroom.com.

Campania “Interpret the World”, adresata unei audiente educate, cu varste cuprinse intre 25-50 de ani, continea sase panouri outdoor. Pe fiecare panou, cate trei imagini plasate una in interiorul celeilalte, fara vreo legatura aparenta, sugerau un fenomen social sau economic pe care publicul trebuia sa-l descifreze. Oamenii isi dadeau cu parerea despre semnificatia imaginilor, trimitand SMS-uri catre un anumit numar de telefon.

De exemplu, unul din panouri ilustra un copil, in interiorul caruia se afla un tigru, in interiorul caruia se afla o pusca. Imaginile sugerau fenomenul prin care tigrii sunt ucisi pentru oasele lor, care sunt folosite ca tratament pentru impotenta.

Un alt panou ilustra un porc in interiorul unui televizor, in interiorul unei valize. Mesajul panoului era ca gripa porcina a generat o isterie in media, care la randul ei a dus la o scadere a turismului in tarile afectate de virusul AH1N1.

In luna in care a avut loc campania au fost trimise 11.194 de SMS-uri, iar pe site-ul www.interprettheworld.in s-au inregistrat, in doua saptamani, 66.851 de utilizatori, care au realizat 134.431 de afisari.



Citeste si