19 August 2010

Spotul Saptamanii: Ursus - Povestea marcii Ursus

De la inceputul lunii august, Ursus lanseaza primul spot despre povestea brandului. Regizat de Florin Serban, care se afla la primul sau spot publicitar, „Povestea marcii Ursus” este realizata de agentia Papaya Advertising si va fi difuzata pe tot parcursul lunii august.

Ursus a fost produsa pentru prima oara in urma cu 132 de ani, si, de-a lungul timpului, a marcat mai multe premiere: prima bere pasteurizata din Romania, prima etichetata „Premium”, dar si prima marca de bere care a avut un spot difuzat la TV, prima cu sticla twist off sau cu doza cu aspect mat.

„Ursus a privit mereu inainte, a avut curaj sa inoveze si a facut mereu «primul pas», toate acestea pentru a deveni cea mai apreciata marca de bere din Romania. Si-a asumat acest rol si a actionat ghidat de o strategie care s-a bazat intotdeauna pe ambitie si inovatie. Dupa primele modernizari tehnologice, atentia noastra s-a indreptat si asupra imbunatatirii substantiale a calitatii si prezentarii produselor. Toate aceste demersuri au dus la extinderea distributiei: berea Ursus s-a transformat dintr-o marca locala, cunoscuta doar in zona Clujului, intr-o marca foarte apreciata in toata tara”, a declarat Grant McKenzie Marketing VP, Ursus Breweries.

Echipa care a lucrat la realizarea spotului a fost formata din: Mihai Bonca - Senior Brand Manager, Olivia Neacsu – Brand Manager si Andrei Lascut – Junior Brand Manager din partea Ursus; Ramona Sima - Client Service Director, Petru Cuciuc - Art Director, Dragos Raicu - Copywriter, Ionut Tache - Production Manager si Robert Tiderle - Creative Director din partea Papaya Advertising; Florin Serban – Regizor, Viorel Sergovici – DOP, Adriana Ionica si Sergiu Negulici – VFX, Liviu Gherghe – Director de Productie, Iulia Bolchis – Costume, Mihai Dorobantu – Scenografie, Gabi Antal – Producator din partea Abis Studio.



Citeste si