9 Septembrie 2010

Spotul Saptamanii: Arcon - Membrana

AdVenture semneaza campania de comunicare integrata Arcon, cel mai mare producator autohton de membrane bituminoase si polistiren.

Necesitatea implementarii unei campanii de comunicare Arcon a aparut ca urmare a cresterii capacitatii de productie, a dorintei de reafirmare a calitatii produselor si a consolidarii pozitiei de lider pe piata de sisteme profesionale termo-hidroizolante.

Pornind de la importanta increderii in calitatea produselor, AdVenture a dezvoltat si implementat campania de imagine sub mesajul "Conteaza CE, Conteaza si CUM!".

“In abordarea conceptului ne-au ajutat atat convingerea ca ne adresam unui target care stie cat de mult conteaza calitatea produselor termo si hidroizolante, cat si certitudinea ca tehnologia de productie are la baza sisteme inovative”, afirma Stefan Popescu, Media Director.

Campania se adreseaza in principal barbatilor sau celor care activeaza in domeniul constructiilor si in domenii conexe, celor care sunt factori de decizie in achizitia materialelor, dar si consumatorului final care poate influenta decizia.

Comunicarea integrata a debutat la inceputul lunii iunie cu proiecte speciale online si print pe durata Campionatului Mondial de Fotbal 2010 (Gazeta Sporturilor, gsp.ro). Au urmat sponsorizarile rubricilor meteo (PRO TV, TVR 1 si Antena 3), simultan cu difuzarile celor doua spoturi de 30 secunde (“Membrane” si “Polistiren”) difuzate pe Antena 1, TVR 1, TVR 2, Discovery Channel si OTV. Campania se va derula pana la jumatatea lunii octombrie.

Echipa AdVenture care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Stefan Popescu – Media Director, Daniel Toma – Co-creative Director, Elisa Olteanu – Senior Copywriter, Daniela Habara – Junior Copywriter, Octavian Todirut - Graphic Designer, Cristi Ciureanu – DTP, Irina Cirstea – New Business Director.

Productia spotului TV a fost realizata cu ajutorul casei de productie Hi-Fi Production Grup: Laura Carmen Baron - Production Manager, Sebastian Voinea - Regizor, Lulu De Hillerin - DOP, Vlad Ioachimescu – Post Production Manager.

AdVenture este o agentie de publicitate independenta full service, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania, BIC Romania, EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, ARCON, Green City Construct (Green City Residence), Impact Developer & Contractor (Greenfield Residence, Roua Residence, Boreal Residence), Nycomed Pharma (Controloc Control, Top Calm), Unilever Food Solutions, Clermont Hotel****, Clinica Academica, Plasty Prod, Phoenix Media, Tork, Prime Com.



Citeste si