”Sa propagi o campanie sociala de acest gen, intr-o lume in care subiectul pare 'fumat', nu e tocmai floare la ureche. De aceea, am vrut sa ridicam problema dependentei de tutun intr-un mod diferit decat pana acum. Ca sa convingem cat mai multi oameni sa afle cat de dependenti sunt de fumat si care sunt solutiile pentru a se lasa, am creat mai mult decat un site sau o campanie. Sa-i facem sa se implice, am ales sa spunem o poveste si sa oferim utilizatorului o forma de entertainment. Asa a aparut Nae Pop, un personaj cu o poveste care, chiar daca este dramatizata, poate fi reala. Si, pe langa poveste, am oferit oamenilor unelte prin care sa se implice si sa ajute”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.
Webstyler l-a promovat pe Nae Pop in social media si prin direct mailing. Site-ul a fost viralizat cu ajutorul blogurilor, a Facebook si Twitter. Iar Nae Pop a devenit deja simbol negativ in online, unde s-a nascut expresia ”Fumezi ca Nae Pop”.
Campania sociala „Nae n-are aer” se deruleaza pana pe 14 octombrie si se adreseaza fumatorilor care vor sa se lase de fumat, dar si nefumatorilor care vor sa ii ajute pe cei din jurul lor sa renunte
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: