Plecata initial ca o initiativa de a implica doar clientii grupului Tempo in sustinerea financiara a publicarii acestor ad-uri de presa, proiectul s-a extins pe parcurs si a beneficiat si de sprijinul altor advertiseri.
Astfel, brandurile care vor fi prezente in numarul 4 al revistei sunt: BCR, Ikea, MemoPlus (Walmark), Agricola, Rivex, Magnelact (Terapia), Axe (Unilever), Colgate, Tuborg si Sonimpex.
"Creativitatea in publicitate, la fel ca in jurnalism, sufera. Cauzele sunt multe: e criza, clientii nu vor sa riste, industria se schimba, ideile scartaie. Ne-am dorit de la bun inceput publicitate in DoR, dar cu conditia ca ea sa fie onesta, desteapta si - ideal - memorabila.
Jurnalistic vrem sa publicam texte pe care-ti vine sa le dai mai departe prietenilor; de ce n-ar fi si ad-urile la fel? Proiectul facut impreuna cu Tempo indeplineste aceste criterii: DoR #4 are creatie care se 'lipeste', experimente de productie ingenioase si o bucurie a muncii, care se simte in printuri. Speram ca paginile nascute din acest parteneriat sa dovedeasca faptul ca publicitatea pe hartie nu si-a pierdut farmecul si puterea de a starni reactii", spune Cristian Lupsa, editor Decat o Revista.
Decat o Revista reflecta si explica, in cuvinte si imagini, ideile si obsesile Romaniei de azi. E o revista trimestriala, generalista, care publica povesti despre cum traim azi si exploreaza familiarul realitatii romanesti. Cel de-al patrulea numar al revistei va fi lansat oficial pe 21 octombrie, in club Control.
Fondata in 1996, Tempo Advertising gestioneaza in prezent un portofoliu care include peste 40 de branduri din domenii precum: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, pharma si tehnologie.
Fondata in 2002 si parte din Tempo Creative Group incepand cu 2008, Kinecto este o agentie specializata in comunicare digitala.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: