Nivea renunta la TBWA dupa 25 de ani de colaborare

Agentia Draftfcb a castigat in urma unei licitatii contul global de publicitate al Nivea, in valoare de 700 milioane dolari. Nivea, brand detinut de compania germana Beiersdorf, incheie astfel o colaborare de 25 de ani cu agentia TBWA, potrivit brandrepublic.com.
TBWA va continua sa lucreze cu Beiersdorf pentru cateva din brandurile mai mici ale companiei, pe piata germana. Draftfcb, care era agentia secundara a Nivea pentru 51 de piete, isi va extinde activitatea pe 90 de piete si va prelua rolul principal.

Draftfcb a concurat in pitch cu TBWA si cu agentia germana Zum Goldenen Hirschen. Draftfcb va lucra pentru produse cheie ale Nivea la nivel global si pe pietele locale si va coordona celelalte agentii care colaboreaza cu brandul pe diferite piete.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »



Setari Cookie-uri