Nivea renunta la TBWA dupa 25 de ani de colaborare

Agentia Draftfcb a castigat in urma unei licitatii contul global de publicitate al Nivea, in valoare de 700 milioane dolari. Nivea, brand detinut de compania germana Beiersdorf, incheie astfel o colaborare de 25 de ani cu agentia TBWA, potrivit brandrepublic.com.

TBWA va continua sa lucreze cu Beiersdorf pentru cateva din brandurile mai mici ale companiei, pe piata germana. Draftfcb, care era agentia secundara a Nivea pentru 51 de piete, isi va extinde activitatea pe 90 de piete si va prelua rolul principal.

Draftfcb a concurat in pitch cu TBWA si cu agentia germana Zum Goldenen Hirschen. Draftfcb va lucra pentru produse cheie ale Nivea la nivel global si pe pietele locale si va coordona celelalte agentii care colaboreaza cu brandul pe diferite piete.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Advertising »



Citeste si
Ce branduri de cosmectice investesc cel mai mult in publicitate