Webstyler si GMP PR au realizat a doua editie a campaniei “Nu e poveste”, impotriva violentei domestice, pentru Fundatia Sensiblu.

Campania isi propune sa arate publicului larg realitatea distorsionata in care traiesc femeile abuzate emotional. “Le aratam ce se intampla in mintea unei femei abuzate si ii invitam sa interactioneze cu aceasta femeie asa cum ar incerca sa o faca daca ar fi prietena lor”, spun reprezentantii Webstyler.

Mesajul catre victimele violentei domestice dar si catre cei din jurul lor este: „Invata sa privesti drept in fata o realitate deformata. Doar asa vei putea sa o schimbi.”

Campania a fost realizata integral de catre Webstyler, incepand de la conceptul creativ si pana la productie si post-productie.

Obiectivele campaniei sunt promovarea solutiilor pentru victimele violentei domestice si generarea de “awareness” a subiectului in spatiul public online.

Campania este promovata exclusiv online prin Facebook si Twitter si prin preluarea de catre forumuri, bloggeri, site-uri de femei si site-uri de stiri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri