9 Decembrie 2010

Campania Saptamanii: Fundatia Sensiblu - Nu e poveste



Webstyler si GMP PR au realizat a doua editie a campaniei “Nu e poveste”, impotriva violentei domestice, pentru Fundatia Sensiblu.

Campania isi propune sa arate publicului larg realitatea distorsionata in care traiesc femeile abuzate emotional. “Le aratam ce se intampla in mintea unei femei abuzate si ii invitam sa interactioneze cu aceasta femeie asa cum ar incerca sa o faca daca ar fi prietena lor”, spun reprezentantii Webstyler.

Mesajul catre victimele violentei domestice dar si catre cei din jurul lor este: „Invata sa privesti drept in fata o realitate deformata. Doar asa vei putea sa o schimbi.”

Campania a fost realizata integral de catre Webstyler, incepand de la conceptul creativ si pana la productie si post-productie.

Obiectivele campaniei sunt promovarea solutiilor pentru victimele violentei domestice si generarea de “awareness” a subiectului in spatiul public online.

Campania este promovata exclusiv online prin Facebook si Twitter si prin preluarea de catre forumuri, bloggeri, site-uri de femei si site-uri de stiri.



Citeste si