Cele mai folosite cuvinte pe Facebook in 2010

Un studiu realizat de cea mai populara retea sociala din lume arata ca mesajele afisate pe paginile utilizatorilor de Facebook au legatura in principal cu activitati ce implica familia si prietenii. Astfel, cea mai populara fraza folosita in 2010 pe Facebook este “Hit me up” prin care utilizatorii isi dau intalnire, informeaza Brandrepublic.

Studiul Facebook Memeology, realizat la nivel global, a demonstrat ca dezastrele naturale si victoriile importante ale unor oameni au fost prezente in mintea utilizatorilor de Facebook in 2010. Cu toate acestea, status-urile utilizatorilor releva faptul ca acestia au cautat mai mult compania familiei si a prietenilor.

Potrivit Facebook, termenul “Hit me up” a fost folosit rar in 2009, insa incepand cu luna mai a acestui an frecventa sa a crescut la 20 de afisari pe zi. In 2010, popularitatea frazei a crescut cu 75% in fiecare luna, iar la finalul sezonului estival existau zilnic 80.000 de utilizari.

Cupa Mondiala este cel de-al doilea subiect de discutie in topul preferintelor internautilor. In timpul meciurilor importante 50% din postarile utilizatorilor de Facebook faceau referire la acest subiect.

De asemenea, filmele au reprezentat al treilea cel mai popular termen folosit in reteaua de socializare. Printre cele mai mentionate pelicule se numara “Toy Story 3”, “The Twilight Saga: Eclipse”, “Inception”, “Alice in Wonderland” si “Iron Man 2”.

Alte cuvinte des intalnite in status-urile utilizatorilor de Facebook sunt iPad, iPhone 4, Haiti, Justin Bieber, jocuri, mineri, avioane si 2011.

La nivel mondial reteaua are 574,4 de milioane de utilizatori. Facebook a depasit, in noiembrie, 2 milioane de utilizatori in Romania, site-ul crescand de peste patru ori anul acesta in privinta numarului de conturi, avand in vedere ca in ianuarie inregistra 500.000 de utilizatori.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »



Setari Cookie-uri