Starbucks isi schimba logoul

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, a dezvaluit noua varianta a logoului, care marcheaza aniversarea de 40 de ani a brandului si extinderea gamei de produse, noteaza marketingmagazine.co.uk.

Cunoscutul logo al brandului de cafea nu mai este acum verde cu negru, ci doar verde. S-a renuntat la cercul exterior al logoului, care continea cuvintele “Starbucks Coffee”, figura centrala capatand mai multa proeminenta.

Schimbarea marcheaza aniversarea de 40 de ani a Starbucks, dar si intentia managementului de a se indrepta spre noi surse de profitabilitate.

“Chiar daca am fost si vom fi intotdeauna o companie de cafea si un retailer, e posibil sa avem alte produse pe care ne vom pune numele si care nu vor contine cafea”, a spus Howard Schultz, presedintele Starbucks, citat de marketingmagazine.co.uk.

Noul logo, care va aparea in cafenelele Starbucks incepand din luna martie, reprezinta a patra identitate vizuala de la lansarea companiei, in 1971 in Seattle. Schimbarea logoului va fi promovata printr-o campanie globala in print si digital, creata de BBDO.

Sursa foto: finance.yahoo.com

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »



Setari Cookie-uri