Starbucks isi schimba logoul

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, a dezvaluit noua varianta a logoului, care marcheaza aniversarea de 40 de ani a brandului si extinderea gamei de produse, noteaza marketingmagazine.co.uk.

Cunoscutul logo al brandului de cafea nu mai este acum verde cu negru, ci doar verde. S-a renuntat la cercul exterior al logoului, care continea cuvintele “Starbucks Coffee”, figura centrala capatand mai multa proeminenta.

Schimbarea marcheaza aniversarea de 40 de ani a Starbucks, dar si intentia managementului de a se indrepta spre noi surse de profitabilitate.

“Chiar daca am fost si vom fi intotdeauna o companie de cafea si un retailer, e posibil sa avem alte produse pe care ne vom pune numele si care nu vor contine cafea”, a spus Howard Schultz, presedintele Starbucks, citat de marketingmagazine.co.uk.

Noul logo, care va aparea in cafenelele Starbucks incepand din luna martie, reprezinta a patra identitate vizuala de la lansarea companiei, in 1971 in Seattle. Schimbarea logoului va fi promovata printr-o campanie globala in print si digital, creata de BBDO.

Sursa foto: finance.yahoo.com


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Advertising »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat costa o cafea pe Glob. Pe ce loc este Romania