17 Februarie 2011

Groupon isi intareste pozitia in Rusia



Site-ul de cumparaturi colective Groupon isi intareste pozitia pe piata din Rusia, urmarind un parteneriat social cu cea mai mare companie locala cu activitati pe Internet, Mail.Ru. Aceasta din urma are deja actiuni la Groupon, precum si in Facebook sau Zynga, scrie BrandRepublic.

Prima etapa a parteneriatului va implica lansarea unui serviciu comun intre Groupon si reteaua sociala ruseasca Odnoklassniki.

Vizitatorii Odnoklassniki vor avea acces la cele mai avantajoase oferte de pe site-ul de cumparaturi colective (cupoane – n.r.). Acestia vor putea sa achizitioneze produse sau servicii de pe site-ul american fara sa paraseasca reteaua sociala.

Este pentru prima oara cand Groupon a incheiat un astfel de parteneriat cu o retea sociala.

“Acest joint-venture reprezinta semnalul unei colaborari profunde dintre Grupul Mail.Ru si GroupOn”, spune Ilya Shirokov, vice-presedinte al Mail.ru, companie ce detine reteaua sociala Odnoklassniki.

Considerati ca este posibil ca astfel de parteneriate sa aiba loc si in Romania? Comentati.



Citeste si