Google a donat Institutului International de Presa (IPI), organizatie globala dedicata protejarii libertatii de exprimare a presei, suma de 2,7 milioane dolari pentru a incuraja inovatia in jurnalism in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, scrie Brand Republic.

Institutul, cu sediul la Viena, va folosi banii pentru a sponsoriza concursul IPI News Innovation Contest, care are ca scop incurajarea ideilor inedite ce pot crea impact pe termen lung. Sume de bani vor fi oferite atat organizatiilor profit cat si non-profit ce intreprind activitati in mediul digital, inclusiv mobil sau tehnologii open-source, create de jurnalisti si/sau pentru jurnalisti si distrubite gratuit in interes public.

In ultimele saptamani, nevoia de inovatii digitale in domeniul presei a fost subliniata de conflictele si revoltele din Tunisia, Egipt si, mai recent, in Bahrain. “Este o perioada zbuciumata, de schimbari la nivel global, posibilitatea de a transmite informatii cat mai rapid si neingradit nu a fost niciodata atat de importanta”, considera Alison McKenzie, director al IPI.

“Libertatea presei ofera putere oamenilor si o industrie inovatoare si independenta a jurnalismului este vitala pentru dezvoltarea statelor”, continua el.

Google anunta in toamna anului trecut ca va oferi 5 milioane de dolari pentru dezvoltarea si extinderea jurnalismului digital.

Mai multe informatii despre concurs puteti citi aici.

Sursa Foto:EditorsWebLog.org

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri