Orlando Nicoara, MPI: Primele sase luni au adus 6-8 mil. euro  in piata
Vlad Popa, Internet Corp, vede o piata de 18  mil. euro pentru 2008
Calin Rotarus, ARBO: SATI va ridica piata de online
Cristi Marinescu, Splendid Interactive:  10-12 mil. euro pentru primul semestru
AdEvolution si Boom, singurii jucatori care si-au anuntat rezultatele proprii
Cum vede Deloitte piata de publicitate online din Romania
Publicitatea online - 3% din piata publicitatii autohtone
Bannerele – Cele mai solicitate modele de publicitate in primul semestru
8 / 9

Bannerele – Cele mai solicitate modele de publicitate in primul semestru

Indiferent ca este vorba de campanii clasice, proiecte speciale sau sponsorizari, bannerele raman in continuare cele mai utilizate modele de publicitate online, cred reprezentantii agentiilor de publicitate, care remarca si o crestere a investitiilor pe segmentul proiectelor speciale.

“Si anul acesta preponderente au fost bannerele clasice, desi se spunea ca anul 2008 va fi anul «proiectelor speciale» in .ro. Modalitatile de targetare sunt tot mai multe, ceea ce plaseaza internetul printre mediile cu cea mai buna rata de raspuns”, a explicat Cristi Marinescu.

Pe de alta parte, Calin Rotarus si Vlad Popa au remarcat o crestere a investitiilor in proiecte speciale.

“Ca si pana acum, display advertising-ul atrage cele mai multe bugete. De remarcat cresterea investitiilor in proiecte speciale. CPC-ul (cost per click n.r.) creste timid”, a spus Rotarus.

“Primeaza modelul CPM (cost per mia de afisari n.r.), dar se simte o puternica cerere de proiecte speciale (in general, au costuri fixe). Istoric, modelul CPM este cel care a fost cel mai folosit pana acum. Alte modele atragand sub 10% cota de piata. Dupa modelul CPM se remarca modelul cost per click si email marketing. In conditiile in care multe site-uri se apropie de sold-out, motorul de crestere vor fi proiectele speciale, care creaza pozitii noi”, a precizat Popa.

In ceea ce priveste cele mai atractive trei industrii pe internet, oficialii agentiilor de publicitate au optat cu precadere pentru domeniile financiar/banci, auto si telecomunicatii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri