Mihai Gongu, Graffiti BBDO: In sfarsit, Microsoft admite ca uneori o da in bara
Sorin Tranca, Friends Advertising: Viitorul Microsoft se bazeaza pe trecutul lui Bill Gates
Serban Alexandrescu, Headvertising: Microsoft spune ca ceea ce e pe dinauntru conteaza
Razvan Capanescu, Publicis: Microsoft se comporta ca un challenger
Marian Enache, Brandstalk: Microsoft are o problema daca a ajuns sa foloseasca imaginea lui Bill Gates
4 / 6

Razvan Capanescu, Publicis: Microsoft se comporta ca un challenger

Alaturarea personajelor Jerry Seinfeld si Bill Gates este interesanta, in opinia lui Razvan Capanescu, director de creatie Publicis Romania. “Formeaza un cuplu neasteptat si, clar, vrei sa vezi spotul numai dupa enunt. Dar inauntru nu prea ma prind ce se intampla”.

“E o ironie clara, «circus», «membership» si fac un Platinum clown din Gates... dar mi se pare «pointless», ca sa folosesc tot un englezism. E un fel de misto de dragul misto-ului. Nu vad cum este un raspuns la campnia PC vs. Mac. Doar pentru ca sunt doua personaje masculine implicate? In campania Apple totul se bazeaza pe insight-uri reale, din folosirea celor doua sisteme, iar mesajul este redus la o simplitate memorabila, pe cand aici este abcons... Nu stiu de ce”, spune Capanescu.

Potrivit creativului, Microsoft incearca sa se comporte ca un lider, dar o face ca un challenger. “Genul asta de campanie in mod clar vrea sa capitalizeze pe imagine, lucru «in suferinta» acum in cazul Microsoft (din cauza de Vista in principal). Plusul de imagine cred ca va fi adus de Seinfeld; inca este suficient de tare indragit cat sa poata endorsa orice”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri