Cum vor creste bugetele de promovare online in 2009
Promovarea online – impact pozitiv asupra perceptiei brandului
Venituri nete de peste 175 mil. euro din campaniile de publicitate online, derulate in mai multe tari
3 / 4

Venituri nete de peste 175 mil. euro din campaniile de publicitate online, derulate in mai multe tari

Cercetarea condusa de EIAA impreuna cu PricewaterhouseCoopers, pe parcursul unei perioade de trei ani, demonstreaza ca advertiserii europeni pun accent pe afacerile la nivel pan-regional in vederea completarii planurilor media la nivel local si a valorii acestora.

Campaniile de publicitate online, desfasurate in mai multe tari, pot fi cumparate de pe aproape toatele pietele europene de profil, in special din Marea Britanie, Germania si Franta. Acest tip de campanii, care prezinta si caracteristici europene, pot fi achizitionate si din Asia si America.

Valoarea campaniilor de publicitate online, derulate in mai multe tari, a inregistrat o crestere de 150% in ultimii trei ani, conform cercetarii. In ceea ce priveste veniturile nete, acestea ar putea atinge in 2008 o valoare de peste 175 milioane euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri