Fuziune si crestere organica, obiectivele pentru 2009
Investitii de peste 5 mil. euro
Piata de outdoor franeaza cresterea
3 / 4

Piata de outdoor franeaza cresterea

Piata de publicitate outdoor este estimata la 68 milioane euro anul acesta, in crestere cu 22% fata de 2007. Pentru anul viitor, directorul Epamedia estimeaza o crestere de pana la 10% - incetinirea fiind cauzata de criza financiara mondiala. “Piata de publicitate din Romania va creste intr-un ritm mult mai mare decat in Vestul Europei, dar nu atat de repede ca in anii trecuti. Piata de outdoor va creste cu aproximativ 10%. In anii trecuti a fost 15-25%. Isi va incetini cresterea, dar nu va frana”, spune Schuster.

In perioada 2007/2008, cele mai mari bugete de publicitate au fost gestionate de jucatorii internationali precum Procter & Gamble, Unilever, L’Oreal Romania, Vodafone, Coca-Cola, Beiersdorf Romania, Kraft Foods Romania, Orange si Danone.

Epamedia este o companie austriaca, cu filiale in 11 tari din Europa Centrala si de Est (Ungaria, Romania, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Moldova, Polonia, Slovacia, Republica Ceha, Slovenia).

“Ne concentram pe piata central-estica. Vrem sa fim numarul unu detasat in aceasta zona a Europei. Pe termen scurt, ne vom concentra asupra tuturor pietelor unde suntem prezenti si ne vom stabiliza pozitia pe aceste piete. In unele tari incercam sa ne crestem cota de piata, cum e Serbia, unde avem o cota de piata de 6-7%. In viitor vom intra in Muntenegru si in alte tari mici. Un obiectiv de achizitii avem in Albania, unde am inceput deja negocierile”, a spus Schuster.

Cifra de afaceri Epamedia a atins in 2007 o valoare de 133,1 milioane euro. Cele 11 filiale din strainatate au contribuit cu cifre de afaceri care variaza de la 18 la 75 milioane euro. In cele 11 tari in care este prezenta, Epamedia are aproape 600 de angajati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri