Manageri romani la “prima intalnire” cu Twitter
Manageri straini pe Twitter
Twitter: Idei noi si mai putin lucruri personale de genul
Profilul utilizatorului roman de Twitter
3 / 5

Twitter: Idei noi si mai putin lucruri personale de genul "buna dimineata, m-am trezit"

Tehnologie, noutati din comunitatea online, marketing, media si publicitate, subiecte personale sunt cateva dintre temele de discutie abordate pe Twitter.

“I-am povestit unui amic jurnalist o ora despre Twitter si concluzia lui a fost ca e cea mai mare prostie din cate a auzit pana acum. Cred ca Twitter e precum chipsurile, nu prea stii exact de ce le mananci ca nu au nutrient si stii ca nu te ajuta, insa au un gust demential. Eu sunt de principiul ca orice tehnologie noua trebuie testata. Cumulat, cred ca folosesc Twitter o ora pe zi si abordez teme precum tehnologia, evenimentele de tehnologie si noutatile din comunitatea online, marketing”, declara Bogdana Butnar (foto), managing director&head of strategy la MRM Worldwide Romania.

La randul sau, Cristian Manafu se orienteaza spre teme de discutie adiacente blogului, precum media, advertising sau online, pentru care aloca in medie pe zi intre 30 si 45 de minute .

Printre solutiile de monetizare a site-ului de microblogging propuse de Cristian Manafu se numara background-ul sponsorizat, posturile si link-urile platite, taxe pentru serviciile exlusive si implementarea pentru companii.

O opinie similara in privinta posibilitatilor de monetizare ale serviciului are si Mihai Dragan, fondator si manager al agentiei MB Dragan, care propune drept solutii “conturi premium pentru companii, vanzarea datelor legate de trenduri, parteneriate cu companii pentru implementare corporate”.

“Cred ca Twitter ar trebui sa propuna aplicatiilor un tool de advertising si sa faca revenue sharing cu ele. Frumusetea e ca exista si posibilitati de targetare, cel putin in functie de gradul de influenta al user-ilor (spre ex: arati reclama unor oameni care sunt urmariti de cel putin 200 de oameni, ceea ce inseamna ca sunt populari/importanti)”, adauga Radu Ionescu.

In ceea ce priveste evolutia numarului de utilizatori Twitter din Romania, Manafu estimeaza ca pana la finalul anului vor exista aproximativ 10.000 de conturi.

De asemenea, Mircea Scarlatescu considera ca numarul utilizatorilor de Twitter ar putea sa se apropie de cel al utlizatorilor de sisteme de mesagerie instant.

“Microblogging-ul in general devine o metoda din ce in ce mai folosita de comunicare, iar Twitter este pe departe cea mai folosita platforma. Cresterea este explicabila prin hype-ul din jurul serviciului, e un «trend», o moda pentru multi”, spune Scarlatescu.

Totodata, Dragos Roua, director general Mirabilis Media, considera ca Twitter ar putea ajunge “un standard de comunicare online, cum este e-mail-ul.

“Twitter a atins o masa critica, era normal sa se intample asta. Cred ca cresterea va continua cel putin 18-24 de luni, dupa care va inceta, lasind celelalte servicii din siajul Twitter (serviciile create pe baza API-ului Twitter, gen MrTweet sau altele similare) sa ia prim-planul”, declara Roua.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri