Birou local si echipa interna de vanzari
Mai multe puncte de audienta
Criza, criza, criza….
3 / 4

Criza, criza, criza….

“Perioadele de incetinire economica reprezinta o provocare pentru toti jucatorii de pe piata, indiferent de domeniul in care actioneaza sau de marimea operatiunilor derulate, astfel incat, categoric, sunt o provocare si pentru sectoarele de advertising si TV. In ciuda situatiei generale a pietei, noi ne mentinem pozitia de lider in randul canalelor tematice, continuam sa obtinem rating-uri puternice si avem performante bune in ceea ce priveste vanzarile de publicitate”, spune Vlad Tudosie.

Pana in prezent, 2009 a fost un “an-record pentru Romania”, in ceea ce priveste rezultatele de rating, Discovery Channel a afisat in primele sase luni ale anului o crestere de 75% in randul segmentului de public tinta, declara Tudosie, citand datele GfK Romania.

“Anul trecut, in octombrie, am rebranduit Animal Planet, iar de curand am implementat procesul de rebranding pentru Discovery Channel si am relansat Discovery Travel&Living si Discovery HD. Astfel am atras o gama de segmente de public mai ampla si mai bine echilibrata”, afirma Tudosie.

In opinia sa, intreaga piata de advertising se confrunta in acest moment cu numeroase provocari, jucatorii care vor continua sa aiba succes fiind cei care au o oferta de calitate, un brand puternic si o intelegere solida a cerintelor clientilor.

“Acestea sunt momentele cand experienta, profesionalismul, abordarea creativa si flexibilitatea vor fi cu atat mai apreciate. Ca urmare, noi consideram ca aceasta situatie este o buna ocazie pentru a consolida relatiile cu clientii, oferindu-le solutii inovatoare si comunicare bine structurata”, sustine Vlad Tudosie.

Discovery Networks Europa Centrala, divizie a Discovery Communications, opereaza opt branduri de canal in regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery si Discovery Historia.

Programele Discovery Communications sunt disponibile pentru 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 217 milioane de abonati, din 105 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri