Echipa, clienti, atentie la cash flow
Publishing de nisa
2 / 3

Publishing de nisa

Tot in februarie 2010, luna in care s-a lansat Oxygen PR, a fost inaugurata si noua versiune a revistei MBike. Publicatia adresata biciclistilor a trecut de la o frecventa trimestriala la una lunara, iar managementul a fost preluat de Tereza Tranaka, in colaborare cu publisherul grec Spiros Papageorgiou.

Ciclismul e pasiunea specialistei in PR, care inca din perioada cand era la Cosmote obisnuia sa mai vina la serviciu pe bicicleta. “Toata lumea se uita la mine ciudat pe vremea aceea. Ma bucur ca acum a devenit ceva obisnuit. Macar nu te mai claxoneaza soferii, ai un respect pe bicicleta”.

Revista apare intr-un tiraj de circa 8.000 de exemplare lunar, iar continutul e creat de o redactie si cativa colaboratori. Se autosustine din vanzarea de spatiu publicitar. Printre planurile Terezei Tranaka pentru MBike se numara dezvoltarea site-ului si organizarea catorva evenimente adresate biciclistilor.

Spune ca, in ultimii ani in Romania s-a creat o comunitate a iubitorilor de ciclism, inchegata prin iesiri cu bicicleta si evenimente. “E un trend care s-a dezvoltat si la nivel international. A fost si un rezultat al crizei, oamenii au inceput sa pretuiasca mai mult lucruri importante pentru viata. S-au schimbat un pic valorile. Daca inainte oamenii erau in alerta dupa bani, dupa castig, dezvoltare, acum poate ne-am incetinit un pic ritmul si ne uitam si la dezvoltarea personala, la sanatate, la cum ne mentinem in forma, la prieteni”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri