10. Israel - De ce nu ne-am calificat la Cupa Mondiala

10. Israel - De ce nu ne-am calificat la Cupa MondialaIsraelienii si-au folosit umorul si autoironia, dupa ce au ratat calificarea la Cupa Mondiala din 2006, intr-un spot care arata cat de frumoase sunt fetele (si baietii) din tara.

9. New Mexico - Extraterestri

9. New Mexico - Extraterestri"S-a dus vorba: New Mexico ar putea fi cel mai frumos loc din univers".

8. Kerala - Your moment is waiting

8. Kerala - Your moment is waitingCampania internationala de turism a Keralei, o regiune din sudul Indiei, nu include numai spotul prezentat mai jos, ci un intreg film care isi propune sa capteze esenta Keralei.

7. Ce se intampla in Vegas ramane in Vegas

7. Ce se intampla in Vegas ramane in VegasLas Vegas este cel mai bun pastrator de secrete. Indiferent cine ar incerca sa le afle.

6. Victoria, Australia

6. Victoria, AustraliaDaylesford este un oras din regiunea Victoria, Australia, care promite o viata duala. Muzica din spot apartine lui Paris Wells si corului de femei Brunswick.

5. Danemarca, in viziunea lui Lars von Trier

5. Danemarca, in viziunea lui Lars von TrierCum ar fi daca celebrul regizor danez Lars von Trier ar aplica motivele pe care le foloseste in filme - natura salbatica, violul, incestul - intr-o campanie de promovare a Danemarcei? The Onion a facut acest exercitiu de imaginatie. Rezultatul, o campanie adresata turistilor tineri, interesati de experiente urbane, "speciale".

4. Noua Zeelanda, 100% puritate

4. Noua Zeelanda, 100% puritatePrin campania "100% Pure New Zealand", Noua Zeelanda se pozitioneaza clar ca cea mai tanara tara, atat istoric, cat si prin atitudine si experiente.

3. Toscana - Visul continua

3. Toscana - Visul continuaRegiunea italiana Toscana creeaza, prin spotul de mai jos, un univers de basm, cu rochii vaporoase si ciorchini de struguri. Promisiunea: "in Toscana, visul continua".

2. Elvetia - Mai mult decat munti

2. Elvetia - Mai mult decat muntiElvetia inseamna mai mult decat munti, vrea sa transmita o campanie recenta, lansata in aprilie anul acesta. Protagonistii spotului se bucura de oferta variata a unui oras elvetian, "perfect pentru un city break".



Aceleasi personaje apar si intr-un spot mai vechi, din 2009, in timp ce isi pregatesc cabana din munti pentru vizitatori.

1. Australia - Walkabout

1. Australia - WalkaboutIn acest spot, sufletul Australiei e un copil care apare si salveaza atunci cand e nevoie de el.