Top 10 cele mai fascinante branduri pentru romani
Cele mai fascinante branduri pentru romani sunt, in cea mai mare parte, marci straine. Urmariti un clasament al celor mai fascinante 10 branduri, realizat de Unlock Market Research pentru Revista Biz.
• 23 Iunie 2011 • Media & Advertising










1 / 10
8. Swatch
2 / 10
7. Stella Artois
3 / 10
6. Heineken
4 / 10
5. Porsche
5 / 10
4. Facebook
6 / 10
3. Pro TV
7 / 10
2. Discovery
8 / 10
1. Ferrari
9 / 10
10. Harley-Davidson
10 / 10
9. Murfatlar
Brandul de ceasuri Swatch a fost introdus pe piata din Elvetia in 1985. Pentru ca a avut campanii agresive de marketing, cu produse inedite si preturi rezonabile, Swatch a devenit unul dintre cele mai populare branduri de ceasuri. Este si singurul brand de ceasuri in topul celor mai fascinante 50 de branduri pentru romani.
Brandul de bere, care in Romania este distribuit de Bergenbier, este fascinant pentru romani pentru ca reuseste sa spuna povesti din trecut care emotioneaza in prezent. Stella Artois este originara din Leuven, Belgia si a fost introdusa pe piata in 1926.
Chiar daca in Olanda, tara de origine, este un brand de masa, pentru romani Heineken este cel mai fascinant brand de bere – si singura bere, in afara de Stella Artois, din topul extins al celor mai fascinante 50 de branduri.
Fascinatia pentru care Porsche a ajuns in top este data de faptul ca brandul defineste, pentru romani, “masina sport de lux”, potrivit realizatorilor studiului.
Facebook este cel mai fascinant brand de Internet pentru romani, depasind de departe YouTube, Yahoo, Microsoft si Apple – prezente in top 50.
Reteaua sociala cu 700 de milioane de utilizatori avea in luna mai 3,3 milioane de conturi ale userilor romani.
Reteaua sociala cu 700 de milioane de utilizatori avea in luna mai 3,3 milioane de conturi ale userilor romani.
Cel mai fascinant brand romanesc ales de romani este Pro TV, ocupantul locului trei in clasament. Fascinatia vine, potrivit studiului, din faptul ca Pro TV “straluceste” prin fiecare produs nou pe care il lanseaza. Printre emisiunile apreciate de respondenti se numara Stirile Pro TV, Romanii au talent, Dansez pentru tine si Happy Hour.
Postul de televiziune Discovery reprezinta, pentru respondenti, un reper pentru sursa de cunoastere de mare incredere. Printre emisiunile preferate se numara Meserii Murdare, Vanatorii de mituri, Mega constructori sau Cum se fabrica. Discovery Channel a fost lansat in Romania in 1997, iar in America a fost inaugurat in 1985.
Ferrari a ajuns pe primul loc pentru ca este cea mai stralucitoare marca de masina si un simbol al vitezei. Fascinatia romanilor vine din modul in care Ferrari te “transporta” intr-o lume aparte a sofatului, prin motoarele puternice, interioarele sportive si designul exterior.
Brandul de motociclete Harley-Davidson ocupa locul 10 in topul celor mai fascinante branduri pentru romani. Potrivit realizatorilor studiului, “fascinatia” exprima capacitatea unui brand de a se construi prin incredere, creativitate, capacitatea de a inova si abilitatea de a provoca. “Un brand devine fascinant cand straluceste prin propria energie. Brandurile fascinante se reinventeaza, sunt nelinistite, ard in permanenta, sunt mereu in cautare de provocari”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock.
Murfatlar este una din cele doua marci romanesti prezente in clasament. Brandul Murfatlar a crescut in urma revigorarii companiei prin investitiile in tehnologie si modernizare si prin pozitionarea clara a brandului pe piata de vinuri.
Te-ar putea interesa si: