2 / 6

NU umbla la bugetele de marketing anul asta

Prima parte a lui 2010 va fi mai dificila pentru multe companii, raportat la anul trecut, este de parere Alexandru Popescu, director comercial la Centrul Medical Unirea. Presiunea reducerii cheltuielilor creste, iar prima cheltuiala “in plus” la care se gandeste fiecare companie este bugetul de marketing.

“Daca ar fi sa dau un singur sfat , acesta ar fi: NU umblati la bugetele de marketing anul asta pentru ca desi va fi mai greu decat in 2009, acesta e ultimul an de criza iar companiile care vor face legea pietei in anii ce vor urma sunt cele care nu vor face compromisuri in ceea ce priveste cheltuielile de marketing anul asta”, spune Popescu.

Mai mult, eficient ar fi pentru companii sa-si suplimenteze bugetele de marketing, daca au proiecte de comunicat, pentru ca isi vor creste exponential vizibilitatea deoarece multe alte companii vor inceta sa comunice in 2010. “Exista o vorba care spune: «Cand e sange pe strazi, cumpara proprietati!». Daca vreti o parafraza, «Cand vremurile sunt grele, investeste in marketing!»".

Alte sfaturi ale lui Alexandru Popescu pentru antreprenori si manageri:

* Fiti creativi - e momentul sa faceti lucruri la care nu ati visat si asta pentru ca vreti sa cheltuiti cat mai intelept banii shareholder-ilor si cu efecte cat mai spectaculoase

* Folositi mediile nonconventionale (web) pentru a comunica cu clientii vostri

* Uitati-va cu mare atentie la resursele aflate la indemana voastra (clienti existenti, fosti clienti)


Sfaturi de marketing pentru al doilea an de criza



Articole recomandate


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.