1 / 10

1. Idei mai jucause

Traversam o perioada cand banii investiti de companii in comunicare sunt atent numarati iar rezultatele trebuie sa atinga sau sa depaseasca obiectivele de marketing. Ideile eficiente ale viitorului au cateva caracteristici, pe care James Miller, prezent la Bucuresti ca presedinte al festivalului de publicitate Effie, le-a enumerat in cadrul unui seminar la sediul International Advertising Association.

1. Idei mai jucause. Jocul ii incurajeaza pe consumatori sa se implice si genereaza optimism. Miller da exemplul brandului de bauturi Innocent, care i-a provocat pe consumatori sa tricoteze caciulite pentru sticlele de suc. Pentru fiecare sticla cu caciulita vanduta, compania dona 25 de pence unei organizatii pentru persoane in varsta din Marea Britanie. Un alt exemplu este un joc online creat de Monopoly, cu strazi si orase reale. Jocul a fost accesat de 6,5 milioane de oameni la nivel global, constituind o buna metoda de promovare a variantei clasice.

10 sfaturi pentru idei eficiente, de la strategul-sef al celei mai mari agentii din Marea Britanie



Articole recomandate