1 / 10

10. Antena 1-RCS cumpara drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 pentru o suma record

In martie 2008, intr-o perioada in care piata de media parea ca va creste la nesfarsit, consortiul format din Antena 1 – RCS a licitat 85 milioane de euro, plus TVA (adica 102 mil. euro), pentru drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1, in perioada 2008-2011.

Dupa castigarea licitatiei, trustul Intact a lansat GSP TV in iulie 2008, iar un an mai tarziu RCS&RDS a lansat canalul Digi Sport. Cele doua posturi de televiziune, impreuna cu Antena 1, au transmis in toata aceasta perioada meciurile Ligii 1.

Chiar daca ratingurile Ligii 1 au fost sub asteptari, iar piata de publicitate a fost lovita de criza, Liga Profesionista de Fotbal a refuzat o renegociere a contractului.

Cele mai importante 10 momente ale pietei de media, in ultimul deceniu



Articole recomandate