Cele mai tari spoturi turistice: Cum se promoveaza Danemarca si Australia
Daca “frunza lui Udrea” a starnit mai degraba controverse si dezaprobari, alte tari au campanii de promovare interesante, construite cu umor sau prin lumi si personaje magice. Urmariti o selectie realizata de wall-street.ro a catorva spoturi ce promoveaza destinatii turistice din intreaga lume
• 21 Aprilie 2011 • Media & Advertising










1 / 10
10. Israel - De ce nu ne-am calificat la Cupa Mondiala
2 / 10
9. New Mexico - Extraterestri
3 / 10
8. Kerala - Your moment is waiting
4 / 10
7. Ce se intampla in Vegas ramane in Vegas
5 / 10
6. Victoria, Australia
6 / 10
5. Danemarca, in viziunea lui Lars von Trier
7 / 10
4. Noua Zeelanda, 100% puritate
8 / 10
3. Toscana - Visul continua
9 / 10
2. Elvetia - Mai mult decat munti
10 / 10
1. Australia - Walkabout
Israelienii si-au folosit umorul si autoironia, dupa ce au ratat calificarea la Cupa Mondiala din 2006, intr-un spot care arata cat de frumoase sunt fetele (si baietii) din tara.
"S-a dus vorba: New Mexico ar putea fi cel mai frumos loc din univers".
Campania internationala de turism a Keralei, o regiune din sudul Indiei, nu include numai spotul prezentat mai jos, ci un intreg film care isi propune sa capteze esenta Keralei.
Las Vegas este cel mai bun pastrator de secrete. Indiferent cine ar incerca sa le afle.
Daylesford este un oras din regiunea Victoria, Australia, care promite o viata duala. Muzica din spot apartine lui Paris Wells si corului de femei Brunswick.
Cum ar fi daca celebrul regizor danez Lars von Trier ar aplica motivele pe care le foloseste in filme - natura salbatica, violul, incestul - intr-o campanie de promovare a Danemarcei? The Onion a facut acest exercitiu de imaginatie. Rezultatul, o campanie adresata turistilor tineri, interesati de experiente urbane, "speciale".
Prin campania "100% Pure New Zealand", Noua Zeelanda se pozitioneaza clar ca cea mai tanara tara, atat istoric, cat si prin atitudine si experiente.
Regiunea italiana Toscana creeaza, prin spotul de mai jos, un univers de basm, cu rochii vaporoase si ciorchini de struguri. Promisiunea: "in Toscana, visul continua".
Elvetia inseamna mai mult decat munti, vrea sa transmita o campanie recenta, lansata in aprilie anul acesta. Protagonistii spotului se bucura de oferta variata a unui oras elvetian, "perfect pentru un city break".
Aceleasi personaje apar si intr-un spot mai vechi, din 2009, in timp ce isi pregatesc cabana din munti pentru vizitatori.
Aceleasi personaje apar si intr-un spot mai vechi, din 2009, in timp ce isi pregatesc cabana din munti pentru vizitatori.
In acest spot, sufletul Australiei e un copil care apare si salveaza atunci cand e nevoie de el.
Te-ar putea interesa si: