Publicitatea in purgatoriu
Va fi sau nu va fi reviriment
Cresterea fee-urilor de agentie, improbabila
Cu ochii pe digital
4 / 5

Cu ochii pe digital

In ultimii doi ani, grupurile de comunicare au facut pasi vizibili de dezvoltare in domeniul digital. Grupul Leo Burnett Romania a lansat doua companii dedicate mediului digital (Digital Star si The Geeks), pe langa cea lansata anterior, iLeo. De asemenea, alte doua agentii din grup au departamente digitale. Grupul Ogilvy a lansat OgilvyInteractive, grupul BBDO a incorporat Kaleidoscope, grupul Centrade a lansat Kubis, grupul Lowe a cumparat Hyperactive, iar Publicis si-a facut departament de online.

O alta abordare intalnita tot mai frecvent e integrarea competentelor digitale in agentie, la toate nivelurile. Cristian Munteanu (foto) vorbeste despre conceptul de “digital artist”, folosit in reteaua TBWA, care presupune ca echipele de creatie sa nu fie formate doar dintr-un copywriter si un art director, ca in prezent, ci si de un specialist in digital.

Per total, publicitarii sunt optimisti atunci cand vorbesc de evolutia de anul acesta a agentiilor pe care le conduc, prevazand cresteri de pana la 10-15%. Adica un pas mai aproape de rai.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri