Orlando Nicoara, MPI: Primele sase luni au adus 6-8 mil. euro  in piata
Vlad Popa, Internet Corp, vede o piata de 18  mil. euro pentru 2008
Calin Rotarus, ARBO: SATI va ridica piata de online
Cristi Marinescu, Splendid Interactive:  10-12 mil. euro pentru primul semestru
AdEvolution si Boom, singurii jucatori care si-au anuntat rezultatele proprii
Cum vede Deloitte piata de publicitate online din Romania
Publicitatea online - 3% din piata publicitatii autohtone
Bannerele – Cele mai solicitate modele de publicitate in primul semestru
7 / 9

Publicitatea online - 3% din piata publicitatii autohtone

“Daca in 2005 ponderea publicitatii online din cheltuielile totale de publicitate era de 1%, estimarile valorilor reale pentru 2007 aduc piata online in jur de 3% din piata totala de publicitate, un procent care poate fi deja considerat semnificativ avand in vedere si ponderea la nivel european si mondial”, a spus Herinean.

Estimarea enuntata de reprezentantul Deloitte Romania la inceputul anului 2008 este confirmata acum si de reprezentantii agentiilor de publicitate online.

Daca in 2007 procentul era de 2%, Orlando Nicoara, Vlad Popa si Cristi Marinescu estimeaza pentru publicitatea online din 2008 o valoare de 3 puncte procentuale din piata totala de publicitate din Romania. Ceva mai increzator, Calin Rotarus se asteapta la o depasire a pragului de 3%.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri